Firma BIOGENET posiada własny serwis sprzętu laboratoryjnego. Serwis świadczy usługi w zakresie napraw gwarancyjnych jak i pogwarancyjnych.
- Zasady przyjmowania uszkodzonego sprzętu w ramach serwisu gwarancyjnego:
- Klient zobowiązany jest do powiadomienia serwisu o awarii drogą elektroniczną telefoniczną lub faksem (dane kontaktowe podane są na stronie Kontakt)
- Dostarczenie sprzętu następuje po akceptacji serwisu (sprzęt dostarczony bez wiedzy i zgody serwisu nie będzie przyjmowany). Klient zobowiązany jest dostarczyć serwisowi kartę gwarancyjną danego sprzętu oraz kopie dowodu jego zakupu (faktura vat). W przypadku braku wymienionych dokumentów serwis może odmówić naprawy gwarancyjnej. Sprzęt przysłany bez akceptacji serwisu i/lub bez w/w dokumentów zostanie odesłany do klienta na jego koszt.
- Koszty wysyłki i uznanej naprawy gwarancyjnej pokrywa firma BIOGENET.
- W przypadku stwierdzenia poprawnego działania sprzętu zostaje on odesłany do Klienta. Klient zostaje obciążony kwotą transportu oraz kosztami serwisu (sprawdzenia urządzenia).
- Zasady przyjmowania uszkodzonego sprzętu w ramach serwisu po gwarancji:
- Klient powinien skontaktować się z serwisem firmy (dane kontaktowe dostępne są na stronie Kontakt)
- Serwis po stwierdzeniu możliwości i wycenie naprawy powiadomi o najbliższym możliwym terminie przyjęcia sprzętu do serwisu.
- Po naprawie sprzętu następuje jego testowanie, pakowanie i dostarczenie do Klienta.
- Wszystkie koszty związane z transportem, częściami i robocizną ponosi Klient.
UWAGA:
Klient powinien starannie zapakować sprzęt przed dostarczeniem go do serwisu. W przypadku nieprawidłowego zapakowania sprzętu i jego uszkodzenia w transporcie koszty dodatkowej naprawy ponosi Klient. Dotyczy to zarówno napraw gwarancyjnych jak i pogwarancyjnych.