Ważne: Strona wykorzystuje pliki cookies. zamknij
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies".
KONTO KLIENTA: LOGOWANIE close
info_outline WSKAZÓWKA:

Jeśli posiadasz już konto w sklepie Biosan, wypełnij poniższy formularz zgodnie ze wskazaniami, a następnie naciśnij przycisk "Zaloguj".

Jeśli nie posiadasz jeszcze konta, możesz założyć je w kilka chwil - klikając w przycisk "Rejestracja" znajdujący się poniżej.

Witamy w strefie Biogenet
menu

Firma BIOGENET posiada własny serwis sprzętu laboratoryjnego. Serwis świadczy usługi w zakresie napraw gwarancyjnych jak i pogwarancyjnych.

    Zasady przyjmowania uszkodzonego sprzętu w ramach serwisu gwarancyjnego:
  1. Klient zobowiązany jest do powiadomienia serwisu o awarii drogą elektroniczną telefoniczną lub faksem (dane kontaktowe podane są na stronie Kontakt)
  2. Dostarczenie sprzętu następuje po akceptacji serwisu (sprzęt dostarczony bez wiedzy i zgody serwisu nie będzie przyjmowany). Klient zobowiązany jest dostarczyć serwisowi kartę gwarancyjną danego sprzętu oraz kopie dowodu jego zakupu (faktura vat). W przypadku braku wymienionych dokumentów serwis może odmówić naprawy gwarancyjnej. Sprzęt przysłany bez akceptacji serwisu i/lub bez w/w dokumentów zostanie odesłany do klienta na jego koszt.
  3. Koszty wysyłki i uznanej naprawy gwarancyjnej pokrywa firma BIOGENET.
  4. W przypadku stwierdzenia poprawnego działania sprzętu zostaje on odesłany do Klienta. Klient zostaje obciążony kwotą transportu oraz kosztami serwisu (sprawdzenia urządzenia).
    Zasady przyjmowania uszkodzonego sprzętu w ramach serwisu po gwarancji:
  1. Klient powinien skontaktować się z serwisem firmy (dane kontaktowe dostępne są na stronie Kontakt)
  2. Serwis po stwierdzeniu możliwości i wycenie naprawy powiadomi o najbliższym możliwym terminie przyjęcia sprzętu do serwisu.
  3. Po naprawie sprzętu następuje jego testowanie, pakowanie i dostarczenie do Klienta.
  4. Wszystkie koszty związane z transportem, częściami i robocizną ponosi Klient.

UWAGA:
Klient powinien starannie zapakować sprzęt przed dostarczeniem go do serwisu. W przypadku nieprawidłowego zapakowania sprzętu i jego uszkodzenia w transporcie koszty dodatkowej naprawy ponosi Klient. Dotyczy to zarówno napraw gwarancyjnych jak i pogwarancyjnych.

Zawartość cnb_user
Zawartość cnb_mail
Zawartość cnb_call
close Subskrybuj nasz newsletter! Ciekawe informacje z branży, nowości, promocje,
wyprzedaże i wiele więcej.
Pole wymagane